søndag 23. juni 2013

Meny uke 26

Tenkte jeg skulle begynne å lage ukemenyer igjen. Synes det er en fin måte å trekke fram oppskrifter fra arkivet. Særlig de som ikke får så mye oppmerksomhet som de fortjener. Ved å lage ukemenyer kan du lettere planlegge handlingen og spare masse penger. Jeg vet iallefall med meg selv at jeg ender opp med mye mer enn det jeg hadde tenkt hvis jeg handler mange ganger i uken, og særlig hvis jeg ikke har handleliste. Og hvis jeg handler sulten, uten handleliste og uten å ha tenkt ut middager på forhånd blir det i hvertfall dyrt! Derfor setter vi opp en meny for hele uken, også handler vi inn det vi trenger. Så flytter vi gjerne rundt litt på middagene i løpet av uken ut i fra det som passer best. Nederst legger jeg ved 2-3 desserter eller kaker, for man må jo kose seg litt ekstra innimellom... Håper ukemenyene kommer til nytte!











Desserter/kaker

 

Ha en strålende sommeruke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Da blir jeg så glad =)