mandag 14. juli 2014

Nytt kjøkken - urter i vinduet

Vi har kjøpt oss hus som vi flyttet inn i midt i mars. Det er en halvpart av en tomannsbolig i et kjempetrivelig nabolag. Vi har gått fra 69 til 109 kvadratmeter - en fin forrandring synes jeg. Nå har vi tre soverom, to bad og eget vaskerom! Kjøkkenet i det nye huset har to vinduer, noe jeg er svært fornøyd med. Kjekt med ordentlig lys på kjøkkenet, og å kunne se ut mens man lager mat. Tenker jeg skal få tatt noen flere bilder av huset etterhvert, men her er i hvertfall noen av min nye"urtehage" i kjøkkenvinduet.
Oregano, basislikum, mer oregano, koriander og rosmarin. 
 Oregano til tørk.
 Koriander og rosmarin. Det dufter herlig på kjøkkenet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Da blir jeg så glad =)