tirsdag 10. april 2012

Siden sist...

...har jeg spist masse god mat uten å blogge om det. Hvis noen av dere trodde jeg hadde sluttet å spise så må dere ikke bekymre dere for det. Jeg har spist. Masse! Kake også.

...har jeg kjøpt meg en ny stekepanne som er helt fantastisk!! Den er fra Høyang Polaris og heter Matador. (ikke sponset)
Med den kan jeg steke på veldig høy temperatur og bruke metallredskaper uten at belegget blir skadet. Halleluja! Hvis den blir ødelagt lover jeg at dere er de første som skal få vite om det.

...har vi feiret to bursdager - min kjæres og min. Ja, jeg har blitt 23 :) Hipp hurra for meg! Jeg serverte disse kakene:
 Brownies med sjokoladebiter
 Sitron og blåbærkake
 Min aller første bløtekake
(Oppskrifter kommer snart)

Og her er noen av gavene jeg fikk:
 Dødssøt Blafretermos av lillebror og storesøstro
 Muffinsbrett med mulighet til å frakte 24 muffins av svigers
 Denne nydelige lykten fra farmor og farfar

...har jeg drukket kakao med vaniljeis og kanel mens regnet pøser utenfor...

8 kommentarer:

  1. Utrolig mange deilige kaker :)
    Fine gaver du har fått
    klem Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Vet det. Fikk masse fint! Klem

      Slett
  2. Godt å ha deg tilbake! Fristende kaker :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med dagen som har vært!=) Så mange fine gaver du fikk, likte spesielt lykta.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Ja, det var en veldig bra bursdag med masse fine gaver. Lykten er nydelig :)

      Slett
  4. Gratulerer med dagen som var :-)
    Kjempefin bløtkake!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Nå ligger oppskriften ute.

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Da blir jeg så glad =)