søndag 23. oktober 2011

Praktiske skjærebrett

Man skal jo egentlig ha egne skjærebrett til kjøtt, fulg, fisk og grønnsaker. Jeg har ikke fulgt dette helt slavisk, men har vasket brettene godt mellom hvert bruk. Men nå er skjærebrettene mine sletne og jeg er lei av å vaske brettet underveis i matlagingen, så jeg kjøpte disse flotte skjærebrettene på clas ohlson. De er bøyelige sånn at det er lett å treffe når man skal ha ingrediensene fra skjærebrettet til gryten. Også er det godt merket; et til fisk, et til fugl, et til kjøtt og et til grønnsaker. Jeg synes egentlig at de er ganske fine. 
Det eneste negative er at de ikke kan vaskes i oppvaskemaskin. Jeg kan love deg at du kommer til å se mye til disse i oppskriftene framover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Da blir jeg så glad =)